dissabte, 17 de gener del 2015

Peppa Pig de ganxet, mida XL

La Diana, una de les meves companyes de pis de l'època d'estudiants que vàrem passar a Barcelona, em va demanar si podia fer una Peppa Pig de ganxet per a la seva filla en motiu del seu aniversari. I és clar que sí! Només faltaria... Així que li he fet aquesta Peppa:


Les que vaig fer anteriorment les vaig fer amb fil més prim i varen quedar més petites. En canvi, aquesta l'he feta amb el fil de cotó Natura XL i agulla de ganxet de 6 mm, així que ha quedat força grossa... fa 35 cm!

Espero que la gaudeixi mooooolt!!!
I per molts anys, Dúnia!!!

meritxellvc

3 comentaris

  1. Quines mans que tens ets una crack

    ResponElimina
  2. Gràcies Meritxell! La Dúnia esta encantada! Es fantàstica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res Diana! Ja saps que m'encanta fer coses a mà, i si a més tenen tan bona rebuda per part de la destinatària... és fantàstic!!! ;)

      Elimina