dissabte, 9 de desembre del 2017

Bossa de suro combinada amb blau

A l'estiu vaig fer-me una bossa de suro tipus bandolera (la podeu veure aquí) i la meva germana Tània me'n va demanar una de semblant per a ella: la volia també amb tela de suro, forma més aviat quadrada, amb una nansa llarga tipus bandolera i dues nanses curtes perquè també pogués fer de bossa de mà. 



I he aprofitat per fer un nou tutorial pel blog de Slow Taller. Fer aquesta bossa és força senzill i ràpid, així que si us agrada us animo a fer-la!!! Trobareu el link amb el pas a pas de com fer-la així com el material necessari al següent enllaç.


Com podeu veure, aquesta bossa té les nanses de color blau marí, tal com em va demanar la meva germana. Així que per a l'interior vaig buscar una tela que hi combinés també amb tons blaus.




Bé, espero que us agradi tant com a ella i a les seves amigues!!! 

Una abraçada i moltes gràcies per la vostra visita,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada