dissabte, 16 de setembre del 2017

Vestit rosa de pandes i flors

La tarda plujosa que vàrem tenir ahir va ser molt productiva perquè vaig poder dedicar-me a cosir un vestit per a la Mariona per a la propera temporada de tardor-hivern. Així que si fa tanta fred com diuen en les prediccions meteorològiques, doncs ja estarem a punt!!!


La roba que he fet servir és un teixit de xandall d'estiu, ja que els teixits de xandall d'hivern trobo que són massa apelfats i després acaben fent calor. Per altra banda, els detalls de les butxaques del davant i els punys estan fets amb teixit tipus samarreta. Per si us interessa, totes les robes les vaig comprar a Tejidos Pulido aquest estiu passat.


I el patró que he fet servir és la la revista Ottobre, concretament de l'edició Tardor 4/2017 he fet el model 8.Happy Rainy Day. L'original està fet amb colors molt vius però jo em vaig decidir per un color més pàl·lid simplement perquè em va agradar aquest estampat rosa amb ossets pandes i floretes. I com podeu veure, és un vestit molt senzill i, per tant, molt ràpid de fer!!!


I com que no m'agrada gens ni mica que em sobri roba perquè després l'acabo guardant i se'm van acumulant retalls i més retalls que acabo sense fer servir... doncs del retall de 20x60 cm que em va sobrar he fet un coll de conjunt!!! Una banda del coll està feta amb el teixit dels pandes i l'altra banda amb un retall de teixit tipus coralina beix perquè sigui ben suau, amorós i calentet.


Moltes gràcies per la vostra visita!!!

Una abraçada,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada