dilluns, 16 d’abril del 2018

Bossa pel pa

Ja tenim la nova bossa per anar a buscar el pa sense generar residus




Al final, dissabte passat em vaig despertar força d'hora i a casa tothom estava dormint. Així que vaig aprofitar que estava ben tranquil·la i en qüestió d'una horeta i escaig vaig cosir aquesta bossa per anar a buscar el pa. I de passada, també vaig rescatar la màquina de cosir overlock que tenia una mica abandonada, ja que he sobrefilat tota la part interior perquè quedés la bossa més polida.




Com podeu veure per les proporcions, la bossa ha quedat una mica grossa ja que he volgut aprofitar tot l'ample de la peça de roba. Però vaja, tant per tant...


I si vosaltres encara feu servir bosses de plàstic fer dur el pa, us animo a que també us feu la vostra bossa de roba! És molt ràpida de fer, us ho passareu bé i fareu un gran favor al medi ambient!

Moltes gràcies per la vostra visita,

Una abraçada,

meritxellvc

1 comentari

  1. Molt bonica... A mi em costa trobar material per cosir i no en sé gaire... Per tant, aquestes bosses m'agraden molt. I de grosses res, perquè igual que poses dos barres de pa hi pots posar també un pa de pagès... Ara fan les bosses massa estretes pel meu gust...

    ResponElimina