divendres, 13 d’abril del 2018

Necessers menstruals

El títol de l'entrada trobo que no sona gaire bé, però és la millor manera de definir els necessers que he fet segons la petició de les meves companyes de feina-departament: un necesser per dur els tampons i les compreses i que, posats a demanar, tingués algun lloc per desar-hi els salva-slips.



La tela exterior blanca amb piquets negres la vaig tenir clara aviat! Volia fer-los un necesser igual o força similar per a totes i, per tant, alguns estampats els vaig descartar ja d'entrada. En canvi, aquest em va semblar prou adient.




A part, aquesta tela de piquets trobo que combina força bé amb una l'altra tela plastificada que vaig trobar de triangles blancs i negres. I com que per a l'estoig de posar els salva-slips estava buscant precisament una tela plastificada...




I l'interior ja ho veieu, amb tela llisa!!! Però per no fer-los tots ben bé iguals, vaig acabar optant per dos colors: el fúcsia i el verd.




Bé, espero que la solució els sigui ben útil!!!

Gràcies per la vostra visita,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada