divendres, 20 de juliol del 2018

Vestit de volants color menta

Li he fet un vestit de volants a la Mariona que m'encanta!!! I ahir, aprofitant que l'estrenava i vàrem anar a Girona, vaig aprofitar per fer unes quantes fotos al pont de la Princesa amb les cases del riu Onyar de fons. 



Per fer aquest vestit he fet servir una tela tipus plumeti que penso que ha estat ideal per aquest projecte! És primeta i dóna als volants un cos molt xulo. A part, fa que les múltiples capes que queden a la part del davant no molestin i el vestit sigui igualment ben fresquet. A més, encara que el vestit sigui llis, els piquets que fa el plumeti li dónen un toc ben especial!!!

Aquesta tela plumeti l'he comprada en línia, a la web de Slowtaller. Primer la volia comprar de color rosa però estava esgotada. Així que vaig optar per aquest color menta i, la veritat, és que no me'n arrepenteixo gens ni mica. A les fotos ja es veu força però en directe encara més: aquest color menta té una llum que trobo que fa molt per a l'estiu.



Per fer aquest vestit he fet servir un patró gratuït de Oliver+S d'una brusa halter amb volants. Però jo l'he modificat una mica: hi he afegir un volant i l'he convertit en vestit. 

Crec que aquest patró queda molt divertit per a una nena amb el davant amb els volants i el darrere amb l'esquena a l'aire. Ja us he dit que m'encanta, no?



Bé, doncs ara a gaudir-lo!!! I, tal com em va dir la meva germana, l'any que ve segurament encara el podem aprofitar... Com que els nens creixen més d'alt que no pas d'ample, potser el podrem fer servir de top en compte de vestit. A veure...



Moltes gràcies per la visita,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada