dijous, 27 de juliol del 2017

Necessers-estoigs amb un cor

Demà la Mariona acaba P1, el seu primer curs a la llar d'infants!!! I com que tenia ganes de fer un detallet per a les seves educadores però també volia que ella hi pogués participar, al final he fet uns necessers o estoigs (pot servir per a qualsevol de les dues coses) amb una tela on prèviament la Mariona hi havia pintat un cor.



De fet, el cor pintat amb els dits va ser el pla B!!! Inicialment, la idea era de donar-li a la Mariona un tall de tela perquè ella mateixa la pintés com li vingués de gust, però va ser una opció poc encertada ja que el resultat va ser un vertader nyap!



Aleshores vaig pensar que una altra opció seria de fer una plantilla en negatiu d'un cor, de manera que la plantilla de plàstic fos prou gran per tapar la tela que no volia que es pintés. I a continuació, amb les puntes dels dits la Mariona va anar pintant a l'interior de la plantilla, és a dir, l'espai reservat per al cor. I com que el resultat aquest cop sí que em va agradar, vaig procedir a fer la resta...



La part de fora està feta amb loneta blanca. En canvi, la part de dins i els remats de la cremallera l'he fet amb tela de cotó tipus patchwork de color vermell amb minitopets blancs. Potser la combinació és una mica extravagant, però a mi m'agrada com queda ja que trobo que li dóna un toc especial...



La veritat és que m'ho vaig passar molt bé ajudant a la Mariona mentre pintava (bé, més aviat vigilant i controlant que no em pintés la casa... hahaha). Realment li encanta manipular cosetes i a mi m'encanta veure com s'ho passa bé!!! I de passada, si es per fer alguna cosa conjunta entre les dues doncs encara més.

Moltes gràcies per passar a veure'm!
I si et ve de gust, deixa'm un comentari que m'agrada saber què t'ha semblat...

Una abraçada,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada