diumenge, 2 de juliol del 2017

Vestit rosa de topets

He fet un vestit rosa de topets amb les calcetes de conjunt. En principi era per a la Mariona però com que li justejava al final l'hem regalat a la cosineta Júlia que fa una talla menys i segur que li va bé!


Per fer-lo he fet servir el tutorial i el patró de Creativa Atelier. No obstant això, si feu la talla més gran que és la talla 18, us recomano que talleu els panells per arrugar moooolt més grans del que ens indica el tutorial. Jo els vaig tallar a la mida que ens indicaven sense tenir en compte l'amplada del patró del canesú, amb el resultat que el canesú era més ample que el primer panell. Aleshores, com que no tenia més roba i em vaig endur l'última peça de la botiga, no tenia marge per tornar a tallar els panells i vaig voler corregir-ho fent el canesú més estret. La solució va resultar a mitges: el vestit ha quedat bé, però massa petit per a la Mariona. Sort que tenim una cosineta segona que té mig any menys que la Mariona i també fa una talla menys!! Així que la cosineta Júlia ja té vestit nou!!! :)


Com veieu, aquest vestit es composa de dues parts: el cos que pot ser un vestit o bé una camisa, segons l'alçada que es facin els panells. I en el cas que la part de dalt quedi curta, doncs unes calcetes fetes amb la mateixa roba queden molt bé per a completar el conjunt!!!

Així que a continuació us ensenyo unes fotos de les dues parts per separat, on de passada es veu el davant del vestit i el darrere amb els botons. Ja ho veieu... per fi em vaig atrevir a posar uns botons dels de tota la vida amb traus i n'estic moooolt contenta! La veritat és que tenia una mica de por al peu de la màquina de cosir que serveix per fer traus i no n'hi ha per tant: és súper fàcil de fer servir i va de meravella...






Bé, espero que la Júlia gaudeixi molt aquest vestit tan estiuenc!! 
Moltes gràcies per passar a veure'm i bon estiu també per a tots vosaltres,

meritxellvc

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada